כל האפשרויות, טיפול טבעי, מניעה והקלה

שמן פיגם - שמן הפלא לטיפול טבעי בטחורים

פיסורה – מהי? ואיך ניתן לטפל בה

פיסורה היא קרע קטן בעור באזור פי הטבעת, אשר גורם לכאב רב ולעיתים לדימום בזמן יציאות. בעיה זו נפוצה בקרב כל הגילאים, כולל ילדים ומבוגרים, וגורמת לאי נוחות רבה ולסבל. גורמים כמו עצירות כרונית, מאמץ רב בזמן יציאה, דלקות כרוניות ומחלות מעיים יכולים להוביל להופעת פיסורה.

פורמולת נונא מסייעת בריפוי הטחורים

פורמולת נונא היא שיטת טיפול טבעית בשימוש נוסחת צמחי מרפא המסייעת לריפוי בעיית הטחורים. שיטת הטיפול של פורמולת נונא מהווה חלופה מוכחת לניתוח טחורים.

הטיפול בשימוש נוסחת צמחי המרפא של פורמולת נונא גורם לטחורים להתכווץ ולהצטמק עד אשר חוזרים הטחורים למקומם ולגודלם המקורי.

קשירת טחורים: מדריך מקיף

תופעת הטחורים היא תופעה נפוצה ושכיחה בקרב האוכלוסייה הכללית, אשר יכולה לתקוף כל אדם בכל גיל (מלבד תינוקות וילדים קטנים).
קיימים כיום, מספר שיטות טיפול לתופעת הטחורים. כל שיטת טיפול בהתאם לשלב או דרגת התפתחות הטחור.

מהי בדיקת קולונוסקופיה?

קולונוסקופיה היא בדיקה המאפשרת לרופא להתבונן על פנים המעי הגס הגדול, הכולל את פי הטבעת, באמצעות מצלמה. הוא משתמש בצינור דק וגמיש שנקרא קולונוסקופ. הבדיקה מסייעת לאיתור כיבים, פוליפים, גידולים ואזורי דלקת או דימום במעי הגס.

ניתוח להעלמת והסרת טחורים

טחורים הינה בעיה נפוצה ושכיחה המתרחשת אצל כ-25% מהאוכלוסייה הכללית. תופעת הטחורים נגרמת בשל התרחבות כלי דם באזור פי הטבעת. תחילה הטחורים יהיו פנימיים ובשלבים מתקדמים וללא מתן טיפול הולם הטחורים יהיו חיצוניים ובמרבית המקרים יהיה צורך במתן טיפול רפואי כירורגי- ניתוח להוצאת או הסרת טחורים.

ריפוי מהיר של הטחורים באמצעות טיפול חשמלי

במהלך השנים התגלו שיטות רבות ומגוונות לטיפול בטחורים, אך חלקן נחשבות לפולשניות ויעשה בהן שימוש רק אם השיטות האחרות לא יועילו. עבור אלה הסובלים לראשונה מטחורים, מקובל להמליץ על תזונה עתירת סיבים, שתביא להקלה ואפילו לריפוי, שתיית כמות רבה של מים ושימוש במשחות להקלה זמנית.

טחורים ומשחות

בתי המרקחת ואתרי האינטרנט מלאים בהצעות לפתרון או הקלה למי שסובלים מטחורים. קל וזמין לכל אחת ואחד מאיתנו לגשת ולקנות אפילו בלחית כפתור, כאשר משחות רבות לטחורים ניתן להשיג אף ללא מרשם רופא. לפני שתקבלו החלטה, כדאי להכיר את המגוון שהשוק מציע לכם, וכדאי גם ללמוד על הסכנות בשימוש בתכשירים לא מאושרים. בפוסט הבא אנו מבקשים לעשות עבורכם סקירה קצרה למי שנמצאים בתחילת הדרך או למי שמרגישים מבולבלים בחיפוש אחר משחות לטיפול בטחורים.