כל האפשרויות, טיפול טבעי, מניעה והקלה

שמן פיגם - שמן הפלא לטיפול טבעי בטחורים

שמן פיגם לטיפול ביתי בטחורים

אם אתם סובלים מטחורים - שמן פיגם (RUTA) יכול להיות המפתח שלכם ליציאה משנים של סבל מתמשך.  טחורים היא בעיה כואבת שקשה מאוד להיפטר ממנה. רוב הפתרונות הרפואיים יעזרו לטווח קצר ובינוני. שמן הפיגם, יכול לעזור לכם לטווח ארוך להפחית או אפילו להפסיק לסבול מטחורים טיפול ביתי ששווה להכיר.

כותרת אלמנט

כל מי שסובל מטחורים ויסכים להודות בכך, יספר לכם שמדובר בבעיה כואבת ומציקה, בעיה שמורידה את איכות החיים של הסובלים ממנה ובהיעדר טיפול נכון היא גם מחמירה לאורך זמן. משחות, כדורים, קשירה, ניתוח ועוד שלל פתרונות שיש לרפואה המערבית המודרנית להציע לסובלים מטחורים, וגם שלל תרופות סבתא לטיפול בטחורים – לא תמיד יעזרו לפתור את הבעיה לאורך זמן. אבל דווקא טיפול פשוט שנספר לכם עליו מיד – כן יכול לעזור להיפטר מהצרה ששמה טחורים. טיפול ביתי שהוא לא פחות מקסם.

אם הגעתם לפוסט הזה, כנראה שאתם בחיפוש אחר פתרונות לבעיית הטחורים, ועדיין לא מצאתם את התשובה החותכת.

אם הגעתם לפוסט הזה, יש סיכוי שבקרוב יחול שינוי משמעותי בחייכם – ולא אנחנו לא על תקן של חוזה עתידות או נביא. אנחנו פשוט מצאנו תרופה שרוב הסיכויים עדיין לא שמעתם עליה, או לא נתקלתם בה והיא עשויה לשנות לכם את החיים. ממש ככה. ולא סתם – תרופה ביתית לטיפול בטחורים חיצוניים. וזה ציטוט ממטופלים שכבר התנסו בה. לא נחזיק אותכם יותר מידי במתח – מדובר על שמן פיגם (RUTA).

צמח הפיגם

צמח הפיגם הוא צמח רב שנתי שירוק כל השנה ונפוץ מאוד בישראל וברחבי המזרח התיכון. תוכלו למצוא אותו במשתלות בין צמחי התבלין והוא גדל להיות שיח נוי יפה בעל עלים קטנים וענפים אפורים.

זהו צמח שקל לגדל בבית ובפעם הבאה שאתם מבקרים במשתלה – שאלו את המוכרים והציצו בפיגם.

הפיגם הוא אחד מצמחי המרפא העתיקים שידועים בעולם מזה אלפי שנים ואבותנו נהגו להשתמש בו לריפוי מחלות שונות ואפילו לגירוש שדים.

אין לכם סבלנות? קישור ישיר לרכישת שמן פיגם לטיפול ביתי בטחורים

שמן הפיגם

עלי הצמח מכילים שמן אתרי, שכאשר מפיקים אותו מהם בצורה נכונה ואיכותית, נוצר שמן שיכול לסייע למגוון בעיות רפואיות כמו למשל: דלקות מפרקים, הרפס בשפתיים, כאבי ראש, כאבי מחזור וכמבן בהקשר שלנו כאן – טיפול והעלמת טחורים חיצוניים.

שמן הפיגם מכיל רכיבים אנטיביוטיים, אנטי ויראלים, אנטי פטרייטיים, משככי כאבים ונוגדי תהליכים דלקתיים, מכווצי כלי דם ומרגיעים ומאזנים את הנפש ואת העצבים. קסם – כבר אמרנו?

חשוב לדעת שהפיגם מותר לשימוש חיצוני בלבד ואסור לשימוש פנימי. כמו כן לאחר מריחת הפיגם יש להימנע מחשיפת החלק המרוח לשמן. במקרה של טחורים אין בעיה כמובן 🙂 והכוונה היא לטחורים חיצוניים.

הצלחתם לקרוא עוד קצת אבל שוב הסקרנות גוברת? הקליקו לרכישת שמן פיגם לטיפול ביתי בטחורים

שמן פיגם - שמן הפלא לטיפול טבעי בטחורים

טחורים טיפול ביתי עם פיגם

הטיפול הביתי בטחורים חיצוניים עם שמן הפיגם הוא פשוט – וסוד הקסם שלו הוא בהתמדה. מעדויות של משתמשים שדיברנו איתם באופן אישי, ואשר סבלו מטחורים חיצוניים ברמות שהורידו את איכות חייהם – אנחנו יכולים להגיד רק דבר אחד – ההתמדה היא שם המשחק כאן. ואפשר ומומלץ להתחיל בטיפול הזה כבר עם הופעת הטחור הראשון או עם הופעת טחורים תסמינים ראשונים בלבד

הטיפול הפשוט הוא 2-3 טיפות משמן הפיגם – במריחה ישירה על פי הטבעת – רק על החלק החיצוני שלה. שלוש (3) פעמים ביום, זה הכל!

תלוי במידת החומרה של הטחורים של כל אחת ואחד מהסובלים – אבל אחרי חודש של ביצוע יומיומי של המריחה (3 פעמים ביום – כן?) – אתם תודו לנו ותחייכו לעצמכם מול המראה.

לאחר שהטחורים מתחילים להיעלם והכאב שהורגלתם אליו נחלש עד נגמר, ניתן לעבור לפעמיים ביום (בוקר וערב) ועם זה להמשיך כל עוד יש צורך. לעיתים מדובר בחודשים ואפילו שנים. אבל כל עוד תבצעו את הפעולה הפשוטה הזו שלוקחת פחות מדקה פעמיים ביום – לא תסבלו מטחורים ותהיו חופשיים יותר.

כל הכבוד! קראתם עד כאן – נשאר עוד קצת אבל אם לא מתאפקים – הקליקו לרכישת שמן פיגם לטיפול ביתי בטחורים

מה שמן הפיגם עושה לטחורים? או – איך זה עובד?

כאשר מורחים את שמן הפיגם על טחורים חיצוניים, הדבר מכווץ ומחזק את כלי הדם שנפגעו ונחלשו, מחליש את הכאב.

ק' שסבלה שנים רבות מטחורים, לאחר 3 לידות שעברה – הגיעה אלינו לאחר שהרגישה שחייה הפכו אומללים בגיל 50. היא התקינה בידה בשירותים כי לא יכלה כבר לנגב עם נייר טואלט, יחסי האישות שלה נפגעו קשה וכך גם הביטחון העצמי. היא ניסתה כבר כל טיפול, כל משחה ותרופה והייתה כבר נואשת וחשבה על קשירה או ניתוח. מאז שהצגנו בפני ק' את שמן הפיגם, והיא התמידה במריחה שלו 3 פעמים ביום, תוך מספר שבועות היא הודתה בפנינו שחייה השתנו מן הקצה אל הקצה.

זהו. סיימנו את הפוסט. השתכנעתם? הסתקרנתם? הקליקו לרכישת שמן פיגם המיוצר כאן אצלנו בישראל

מקורות לפוסט:

An Evidence-Based Study on Medicinal Plants for Hemorrhoids in Medieval Persia

חוות שירת המדבר – שמן פיגם

 

This is the heading

פורמולת נונא מסייעת בריפוי הטחורים

שמן פיגם - שמן הפלא לטיפול טבעי בטחורים

אולי תרצו לקרוא עוד בנושא:

This is the heading

פורמולת נונא מסייעת בריפוי הטחורים

This is the heading

טיפולים פשוטים

This is the heading

פעילות גופנית לטחורים

This is the heading

דיקור ורפואה סינית